Seuraa Fresh Servant Oy

Hetki-brändi on osa hyvän ketjua

Lehdistötiedote   •   Kesä 17, 2020 13:16 EEST

Hetki-brändimme täytti helmikuussa 10 vuotta. Kerroin koko henkilökunnalle, että nyt tulee historiallinen juhlavuosi. Pitääpä varoa, mitä toivoo. Korona tuli ja muutti tätäkin suunnitelmaa. Kulutus muuttui hetkellisesti uudessa tilanteessa, johon sopeuduimme. Lohturuoka vei voiton terveellisyydestä. Tilanteen normalisoituessa hyvinvointiin panostaminen tulee kasvamaan entisestään ja kulutus muuttuu. Kaupoista etsitään uusia ratkaisuja hyvään ja helppoon ruoanlaittoon, jotta meille aidosti tärkeät asiat, kuten kiireetön vapaa-ajasta nautiskelu läheisten kanssa, harrastukset ja työnteko on mahdollista.

Kymmenenvuotias Hetki-brändi kertoo tarinaamme pitkäjänteisestä kehittämisestämme ja rohkeasta reagointikyvystämme. Olemme kokeilleet, onnistuneet, epäonnistuneet, tehneet uutta ja tehneet uudelleen. Olemme tuoneet helppoutta ja hyvinvointia kuluttajille ja työtä tekijöille. Tuoresalaatti markkinasta on tullut merkittävä osa Suomalaisten arkea ja valmisruoka segmentin kulutusta.

Hyvää olemme luoneet myös työllistämisen kautta. Vuosittain uusia työpaikkoja on tullut noin 60 kpl viimeisen viiden vuoden ajan. Sen lisäksi yhteistyökumppaneidemme määrä on kasvanut ja työllistämmekin suoraan n. 500 henkilöä sekä välillisesti maanviljelyn, logistiikan, huollon ja muiden palvelujen kautta yhteensä jopa 1000 henkilöä. Suomalaisena perheyrityksenä omistuksemme on 100-prosenttisesti Suomessa.

Meidän jokapäiväisillä pienillä teoillamme, käsien pesusta ostopäätöksiin on moninkertainen vaikutus meidän terveyteemme ja taloudelliseen toimeliaisuuteen Suomessa. Suomalaisen työnliitto on laskenut, että jos jokainen suomalainen käyttää 10 euroa lisää kuussa kotimaisiin tuotteisiin, pitää se 10 000 suomalaista töissä.

Haastammekin jokaisen suomalaisen mukaan tähän hyvän ketjuun, ostamalla avainlippumerkki -tuotteita. Aina Jotain Uutta – Aina Jotain Hyvää.

Fresh Servant Oy on vuonna 1995 perustettu hedelmiin ja vihanneksiin erikoistunut yritys. Tunnetuimmat brändimme ovat Hetki-salaatit ja SalaattiMestari-salaattibaari. Vuonna 2019 liikevaihtomme oli 66,9 M€. Toimipisteet meillä on Edsevössä, Seinäjoella ja Lapualla. Yrityksessä työskentelee tänä päivänä noin 500 henkilöä. Lisätietoja www.fresh.fi

Kommentit (0)

Lisää kommentti

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.